Koleksi Pandora High Quality Beads Gred 5A

SEBENARNYA SUDAH LAMA JUGA AKU INGIN MEMBELI KOLEKSI PANDORA ORIGINAL TETAPI HARGA TERLALU MAHAL DAN RASANYA MACAM TIDAK MAMPU PULA. TETAPI JIKA INGIN KE MAJLI-MAJLIS KOLEKSI PANDORALAH YANG PALING ANGGUN BERBANDING DENGAN ZHULIAN / SILVER. KALAU NAK BERGAYA DENGAN KOLEKSI BARANG KEMAS AKU RISAU PULA KALAU AKU DIROMPAK MACAM MANA.NAUZUBILLAHHHHHH……

CERITA TENTANG PANDORA AKHIRNYA AKU BERJUMPA DENGAN SEORANG YANG MENJUAL PANDORA HIGH QUALITI BEADS GRED 5A MATERIAL SILVER ORIGINAL BUKAN PURE SILVER TAU. SUNGGUH TAK KU SANGKA PUCUK DICITA ULAM MENDATANG. WAH MEMANG SERONOKLA HIDUP INI. BAYANGKAN PANDORA YANG HARGA BERIBU-BERIBU ITU DAPAT JUGA AKU MILIKI DENGAN HARGA BERATUS-RATUS SAHAJA. MAKLUMLAH HATI INI TERINGIN JUGA BERGAYA SEPERTI ORANG LAIN BILA KE MAJLIS-MAJLIS PERKAHWINAN KE MAJLIS MAKAN MALAM KE DAN SEBAGAINYA.

ITULAH SAHAJA CORETAN AKU TENTANG PANDORA INI. SETERUSNYA AKAN AKU SAMBUNG KISAH INI DI DALAM ENTRY YANG LAIN DAN HARI LAIN BERKENAAN DENGAN PANDORA INI. JIKA KAKAK-KAKAK JUGA SEDANG MENCARI KOLEKSI PANDORA PUN BOLEH MENCUBA TEKAN AJER LINK INI.

Leave a Reply

